Doe mee aan de Week van de Mobiliteit

Van 16 tot 22 september is het weer de Week van de Mobiliteit. Het ideale moment om stil te staan bij hoe we ons verplaatsen. Dit jaar staat de week in het teken van kindvriendelijke mobiliteit en publieke ruimte. Want wat is #goedgekeurddoorkinderen maakt steden en dorpen leefbaarder, gezonder, groener en socialer voor iedereen! Door vaker te fietsen, te stappen, een rit te delen of het openbaar vervoer te nemen, beweeg je meer, adem je meer frisse lucht in en stress je minder in de files. 

Download het campagne materiaal op weekvandemobiliteit.be. 

2026-05-26_MOW_Mobiliteitsbrief_Juni_Beelden website6.jpg